طراحی ناخن | گروه کاشت ناخن | کانال تلگرام اموزش کاشت ناخن

کلیپ طراحی ناخن,ویدئو آموزش طراحی ناخن ,طراحی ناخن,گروه ناخنکاران, گروه ، گروه تلگرام کاشت ناخن، گروه دیزاین ناخن,;کانال کاشت ناخن, لینک گروه کاشت ناخن ,کانال رفع اشکال کاشت ناخن , گروه تلگرامی کاشت ناخن ,کانال آموزش کاشت مژه, گروه اکستنشن مژه تلگرام

طراحی ناخن | گروه کاشت ناخن | کانال تلگرام اموزش کاشت ناخن

کلیپ طراحی ناخن,ویدئو آموزش طراحی ناخن ,طراحی ناخن,گروه ناخنکاران, گروه ، گروه تلگرام کاشت ناخن، گروه دیزاین ناخن,;کانال کاشت ناخن, لینک گروه کاشت ناخن ,کانال رفع اشکال کاشت ناخن , گروه تلگرامی کاشت ناخن ,کانال آموزش کاشت مژه, گروه اکستنشن مژه تلگرام

برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina

برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina

قیمت این محصول 1520000 تومان 

خرید بهترین برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina

 خرید  برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina , قیمت  برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina , فروشگاه اینترنتی  برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina ,  برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina اصل

  برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina

 

برند : MIOTTO ITALY

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina
 1520000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina کلیک نمایید


 برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

مقدمه

پاک‌سازی صورت نقش بسیار مهم و غیرقابل‌انکاری در سلامت پوست بازی می‌کند. برای داشتن پوست با طراوت شستشوی بدون برس و با دست کافی نیست. بسیاری از محفظه‌های پوست تنها با استفاده از برس تمییز می‌شوند. یکی از دلایل این ویژگی قابلیت لرزش برس‌ها است. این لرزش می‌تواند چربی‌های محافظ پوست را خارج کند. شما با استفاده از برس علاوه بر تمییز کردن پوستتان آن را ماساژ هم می‌دهید. با استفاده از برس می‌توانید چربی و آرایش صورتتان را پاک کنید. اگر قصد تهیه برس دارید یکی از گزینه‌هایتان محصولات برند معتبر میوتو است. این برند ایتالیایی سال‌ها است در زمینه تولید محصولات مربوط به مراقبت پوست فعالیت دارد. یکی از مدل‌ها محبوب این برند، Carina است که در ادامه بیشتر با این برس و امکانات آن آشنا می‌شویم.

طراحی و امکانات

میوتو همواره طراحی جذابی برای محصولات خود داشته که این طراحی تنها به‌منظور زیباتر شدن بلکه در بسیار از مواقع برای عملکرد بهتر دستگاه است. برس کارینا هم مانند باقی محصولات این برند طراحی جذابی دارد. اگر بخواهیم این برس را به چیزی تشبیه کنیم بهترین گزینه قطره اشک است. این برس فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و می‌توانید به‌آسانی آن را در کیفتان قرار دهید. این مدل رنگ‌بندی متنوعی داشته و این رنگبندی باعث شده تا این دستگاه برای تمام سلایق انتخاب مناسبی باشد. این برس را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد. یک قسمت سیلیکونی که بخش عمده برس بوده و بخش دیگر، قسمت استیل برس است. هرکدام از این بخش‌ها وظیفه مشخصی داشته و تاثیر بسیاری در سلامت و طراوت پوستتان دارد.

استفاده از سیلیکون نرم برای افرادی که پوست حساس دارند مناسب است. این جنس آسیبی به پوست نرسانده و بسیار نرم است. شاخه‌های ریز برسی این مدل هم از همین جنس ساخته‌شده است. این قسمت برای پاک‌سازی پوست مورداستفاده قرار می‌گیرد. بخش دیگر این برس قسمت استیل آن است. از این قسمت برای ماساژ پوست استفاده می‌شود. ماساژ صورت باعث بهبود جریان خون، کشش عضلانی صورت شده و  ریلکس شدن عضلات صورت و اطراف چشم، از بین رفتن سردرد، کاهش استرس و نگرانی از اهداف ماساژ صورت به شمار می‌آید.

برس‌های ویبره‌ای

این نوع برس حرکت چرخشی ندارد، بلکه با نوعی حرکت لرزشی به پاک‌سازی عمقی پوست کمک می‌کند. برای این مدل قابلیت تنظیم سرعت در 4 مرحله را دارید. برای اعمال تنظیمات روی این برس 3 دکمه دیده می‌شود. یکی از دکمه‌ها برای خاموش و روشن کردن دستگاه و دو دکمه دیگر برای کم‌وزیاد کردن سرعت مورداستفاده قرار می‌گیرد.

تکنولوژی T-Sonic

این تکنولوژی به جوان‌سازی و پاک‌سازی پوست کمک می‌کند. برس‌های ماساژور صورت این برند پالس‌های پایین‌تر را به نواحی مستعد چین‌وچروک هدایت کرده، خطوط نازک روی پوست را هموار ساخته و پوست شما را مستحکم‌تر و ارتجاعی‌تر می‌سازد. استفاده از این تکنولوژی باعث شده تا برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina بهتری داشته باشد.

IPX7

برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina توانسته این گواهی را کسب کند. این استاندارد بدین معناست که این مدل نسبت به آب مقاوم است. این ویژگی باعث شده تا برای شستشوی این محصول با مشکلی رو‌به‌رو نشوید. افرادی که این برس را در حمام نگهداری یا استفاده می‌کنند نیازی نیست نگران آسیب رسیدن به دستگاهشان باشند. درجه حفاظت International Protection Marking اصطلاحی در استاندارد 60529 IEC است که بر اساس آن محفظه‌های تجهیزات الکتریکی با کدهای استانداردی با دو حرف IP در کنار دو رقم، ازنظر نفوذ در برابر عوامل خارجی تقسیم‌بندی می‌شوند.  این گواهی بدین معناست که این برس در برابر غوطه‌وری در آب تا عمق 1 متر مقاوم است.

استانداردها

استاندارد FCC که مخفف عبارت «Federal Communications Commission» نشانگر این است که این کالا با استانداردهای «کمیسیون ارتباطات فدرال» ایالات‌متحده سازگار است و تداخلات الکترونیکی استاندارد این سازمان پیروی می‌کند. گواهی‌نامه CE نشان بازرگانی است که نشان می‌دهد این برس پاک‌سازی مورد تائید اتحادیه اروپاست و خریدوفروش آن در این حوزه مجاز است. استاندارد RoHS که مخفف عبارت «Restriction of Hazardous Substances» استانداردی است که استفاده از برخی مواد خطرناک را محدود می‌سازد؛ این استاندارد فقط به دستگاه‌هایی اعطا می‌شود که در ساخت آن از مواد سمی و خطرناک استفاده‌نشده و قابل بازیافت هستند.

جمع‌بندی

اگر قصد تهیه برس برای پاک‌سازی دارید، برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina باقابلیت پاک‌سازی و ماساژ یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل دو سری داشته که کی سری سیلیکونی آن آنتی‌باکتریال بوده و به پوستتان آسیب وارد نمی‌کند. با استفاده از این برس می‌توانید پوستی با طراوت و سلامت داشته باشید. شما می‌توانید سرعت این برس را تا 4 مرحله تنظیم کنید. این برس برای پاک‌سازی آرایش و ماساژ کارایی دارد. قابلیت شستشو و ضد آب بودن این برس باعث شده تا این مدل ارزش خرید بالایی داشته باشد. اگر قصد تهیه برس باکیفیت دارید، برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina توانسته تمامی استانداردهای معتبر را کسب کند.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید  برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina

فروشگاه اینترنتی  برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
 برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina

 برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina

برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina اصل

قیمت  برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina

خرید به قیمت 1520000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


 برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina
 برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina

 

برای مشاهده مشخصات( برس پاک‌سازی میوتو ایتالیا مدل Carina) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.